the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Denetleme ve yaptırım sorumluluğunu yerine getirmediği için bence kayıplardan dolayı sorumludur.
Hocam devletimiz denetleme ve yaptırımı vergi koyarak yapıyor pek umutlanmamak lazım.