Denetleme ve yaptırım sorumluluğunu yerine getirmediği için bence kayıplardan dolayı sorumludur.
Borsa, kanunlara uygun şekilde denetlenmektedir. Spekülasyon iddianız varsa şikayet edersiniz ve gereği yapılır. Kripto para spekülasyonlarına yönelik yaptırım yapıldığını görmedim.
Siz ciddi ciddi borsada her şeyin kuralına uygun ilerlediğini mi düşünüyorusuz? Eğer öyle olduğunu düşünüyorsanız zaten ben size bir şey anlatamam. Sırf ben kaç defa gözümün önünde ne deli paralar kaybedildiğini gördüm. Ortaya atılan bir yalan haber ile fiyat düşürülüyor düşük fiyattan hisse almak isteyenler yüklü miktarda alım yapıyor sonra farklı bir kaynaktan bir yatırım haberi ve hop düşük fiyattan alınan hisseler tavan. Keza aynı şekilde yalan haberler ile değeri neredeyse sıfırlanan şirketler yüzünden batan yüzlerce kişi var. Ayrıca gerçek manada kripto ile uğraşanlara bakarsanız hiçbirinin spekülasyon ile beslenen coinlere yatırım yapmadığını görürsünüz. Anladığım kadarıyla coinden baya bir kaybınız olmuş ki bu kadar hararetli bir şekilde devlet zararı karşılasın diye çaba gösteriyorsunuz.