• 19-05-2021, 16:54:08
    #37
    Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazık olanlar ağlayanlardır. bide basif insan espirileri neden bukadar tutuluyor acaba ? beyinlerini yormakmı istemiyorlar ? bu bir sorudur.
    Yazdığınız şeye karşılık aynı seviyede cevap verdim ordan anlayabilirsiniz.
  • 19-05-2021, 17:23:15
    #38
    Umarım bu düşüşü unutturacak daha büyük bir düşüş görmeyiz.
  • 19-05-2021, 17:25:51
    #39
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdığınız şeye karşılık aynı seviyede cevap verdim ordan anlayabilirsiniz.
    hocam kusura bakmada bu denli alakasız sadece konuşmak yorum yapmak için yorum yapan pasif espiri zekasına sahip insanlar beni yoruyor o nedenle pasif yorum ve yorucu insanlardan biraz uzaklaşıyorum bol şans sana.
  • 19-05-2021, 17:32:12
    #40
    dev
    Kurumsal Üye
    Uzulurken de sevinirken de konulara gereksiz mesaj atan gereksiz insanlarin mesajlarini ciddiye almayin. Bu tur insanlarin her zaman bir fikri vardir zaten
  • 19-05-2021, 17:33:20
    #41
    107.40 tl aldığım coin 50.16 tl olmuş yandı gülüm keten helva
  • 19-05-2021, 18:19:29
    #42
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Shiba bi sıfır attı arkadaşlar
    yüreğim zıpladı bunu gördüğümde sıfırlanıcakmı yoksa dedim 😂😂 ama uzun vadeli yatırımcıyım ben daha fırsat gördükce alım yapıyorum zaten büyük meblağ girmiyorm o yüzden sonuna kadar gidicem 😁
  • 19-05-2021, 18:28:24
    #43
    Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun sonu geleceğini ve balon olduğunu söylediğim zaman bana bu forumda ileriyi düşünemiyorsun geleceğin parası bu diyen uzmanlar beter olun.
    @Report;
    • Enes65532
    • Wraith
    Enes65532 ve Wraith bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 19-05-2021, 18:40:29
    #44
    yıllardır btc konularını takip ederiz hep aynı şeyler oluyor
    kimi zaman battık bittik oluyor
    kimi zaman köşe olduk. tarih tekerrür ediyor sürekli sanki.
    şu an battık filmini izliyoruz bakalım film kötü sonla mı bitecek, yoksa yeni sezon mu başlayacak.
  • 19-05-2021, 20:33:18
    #45
    Forumda coin konuları açıldığında her zaman yazarım.
    DİKKATLİ OLUN!

    Geçenlerde coinlerin yükseldiği dönemde bazıları "para kazanmak bu kadar kolay olmamalı" yazıyordu. Kolay değil zaten.
    O dönemde de kazananlar kadar kaybedenler vardı ama kazananlar bak kazanıyorum diye paylaşırken kaybedenler genelde paylaşmazlar.

    Bu dönemde ise herkes kaybettiği için paylaşılıyor.
    3 ay önce kripto paranın ne olduğunu bilmeyen kişi bakın kazanıyorum diye tavsiye vermeye başlıyor. Daha önce hiç düşüş görmemiş kişi için normal.

    Afedersniz boktan coinlerin dolduğu ve yüksek hacimlere ulaştığı bu dönemde düşüşlerin gelmesi beklenmedik bir şey değil zaten. Eğer coin alıyorsanız adam akıllı coinler alın hele ki bekletmek istediğiniz coinleri boktan coinlerden seçmeyin.

    Btc, Eth gibi düzgün coinleri aldıysanız ve ihtiyacınız yoksa satmayın, mutlaka yükselecektir. Belki 1 ay belki 2 ay belki de 2 sene sonra.