Konu
Evet Arkadaşlar Batıyoruz Galiba
19-05-2021, 16:54:08
#37
LordHaseky
Wraith adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yazık olanlar ağlayanlardır. bide basif insan espirileri neden bukadar tutuluyor acaba ? beyinlerini yormakmı istemiyorlar ? bu bir sorudur.
Yazdığınız şeye karşılık aynı seviyede cevap verdim ordan anlayabilirsiniz.