Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazık olanlar ağlayanlardır. bide basif insan espirileri neden bukadar tutuluyor acaba ? beyinlerini yormakmı istemiyorlar ? bu bir sorudur.
Yazdığınız şeye karşılık aynı seviyede cevap verdim ordan anlayabilirsiniz.