Evet Arkadaşlar Batıyoruz Galiba
59
●3.772
- 19-05-2021, 16:21:33suyla gelen, yelle gider.
Üretin, bunlar ile paranızı riske atmayın. 100 tl için 1000 tl, 10.000 tl paranızı buralarda buhar etmeyin. Kazansanız da nereye kadar kazanacaksınız? Her gün bunun başında geçip indi, çıktımı diyeceksiniz? Şuan herkes para kazanmak için girmekte, asıl amaçları için kulanılmamakta. Salın gitsin!
İyi olan kazansın - 19-05-2021, 16:24:51Zaten bu yüzden dedim hocam "üzüleceğin miktarlar ile girmeyeceksin" yoksa zenginlik hayali insanı dibe çeker. Şuan olduğu gibi. Ama bunları daha önce yaşayan arkadaşlar inan bu fırsatları çok iyi değerlendiriyorlar. Örnek elimde tuttuğum X Coin miktarını sadece forumlara bakarken bile yaklaşık %30 civarında arttırdımWraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu gibi durumları çok iyi değerlendirmek lazım ve değerlendirmeyi bilmek lazım. İnanın ki birileri şuan bu kripto paralarının düşmesini çok ciddi fırsatlara çeviriyorlar ama o birleri gerçekten çoook parası olan kişiler.
- 19-05-2021, 16:32:32Borsaların şeffaf olması gerekmekte olduğunu düşünüyorum., coin sayfalarında ne kadar ziyaretci ne kadar bir mebla ile beklemekte. Stop, al-sat emirleri hangi miktarlarda ne kadar seviyeye konmuş. Bunları açık bir şekilde paylaşması gerekir. Borsa bu bilgileri kullanarak geliştirdiği bir algoritma, yapay zeka ile 1 ay bir gözlemden sonra en uygun coini-koşulları şıp diye çıkartır. Hadi bilemedin 1 yıl boğa,, ayı var dedik. dump da ederler pump da
- 19-05-2021, 16:38:07Her koin belli grafikler çiziyor bitcoinin sabit bir çizgide veya sürekli yukarıya gitmesini beklemek iliginç bir durum. %50 kayıp olsa bile usdt veya tl olarak beklemek de mantıklı bir durum , veya satmaz iseniz kaybınız yok demicem , Bazı koinler Zaman içerisinde Delist olucaktır. btc ile beraber çıkan koinler yükselmeye devam edicektir.Riske edemiyceğiniz hiç bir parayla coin almayın , bu olay kumardan farksız olur. YTD.
- 19-05-2021, 16:41:38Evet ve final piyasalar normale dönüyor. korkup elindeki coinleri satanlara geçmiş olsun bu dalgalandaki fırsatı görerek yatırım yapanlara da hayırlı olsun diyelim
- 19-05-2021, 16:44:54Hocam hiç bir balina bence panik ile alım satım yapmaz. Yapsa yapsa kar maksimizasyonu yapar .eooonz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2021, 16:51:06yazık olanlar ağlayanlardır. bide basif insan espirileri neden bukadar tutuluyor acaba ? beyinlerini yormakmı istemiyorlar ? bu bir sorudur.LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu gibi durumları çok iyi değerlendirmek lazım ve değerlendirmeyi bilmek lazım. İnanın ki birileri şuan bu kripto paralarının düşmesini çok ciddi fırsatlara çeviriyorlar ama o birleri gerçekten çoook parası olan kişiler.
beter olun.