Her koin belli grafikler çiziyor bitcoinin sabit bir çizgide veya sürekli yukarıya gitmesini beklemek iliginç bir durum. %50 kayıp olsa bile usdt veya tl olarak beklemek de mantıklı bir durum , veya satmaz iseniz kaybınız yok demicem , Bazı koinler Zaman içerisinde Delist olucaktır. btc ile beraber çıkan koinler yükselmeye devam edicektir.Riske edemiyceğiniz hiç bir parayla coin almayın , bu olay kumardan farksız olur. YTD.