LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazık kafana.
yazık olanlar ağlayanlardır. bide basif insan espirileri neden bukadar tutuluyor acaba ? beyinlerini yormakmı istemiyorlar ? bu bir sorudur.