Forumda coin konuları açıldığında her zaman yazarım.
DİKKATLİ OLUN!
Geçenlerde coinlerin yükseldiği dönemde bazıları "para kazanmak bu kadar kolay olmamalı" yazıyordu. Kolay değil zaten.
O dönemde de kazananlar kadar kaybedenler vardı ama kazananlar bak kazanıyorum diye paylaşırken kaybedenler genelde paylaşmazlar.
Bu dönemde ise herkes kaybettiği için paylaşılıyor.
3 ay önce kripto paranın ne olduğunu bilmeyen kişi bakın kazanıyorum diye tavsiye vermeye başlıyor. Daha önce hiç düşüş görmemiş kişi için normal.
Afedersniz boktan coinlerin dolduğu ve yüksek hacimlere ulaştığı bu dönemde düşüşlerin gelmesi beklenmedik bir şey değil zaten. Eğer coin alıyorsanız adam akıllı coinler alın hele ki bekletmek istediğiniz coinleri boktan coinlerden seçmeyin.
Btc, Eth gibi düzgün coinleri aldıysanız ve ihtiyacınız yoksa satmayın, mutlaka yükselecektir. Belki 1 ay belki 2 ay belki de 2 sene sonra.