Arkadaşlar beklediğimiz bir düzeltme süreci vardı sadece Elon oğlu her zaman ki gibi burnunu soktu ve süreci hızlandırdı. Birçok kişinin marjin işlemlerde parasını buhar etti vesaire vesaire. Olayın acı tarafından ziyade sizlere şunu söylemek istiyorum. Markette uzun dönem bir ayı beklentim yok. Ayrıca bitcoin ne oldu falan diye konu açan arkadaşlar gördüm güya coinin projesi onlara göre çok önemsiz neyse onlara hiçbir şey demiyorum

bırakalım o arkadaşlar milyoner olsun ülkeye döviz girsin.
Tekrar konuya dönecek olursak bitcoin Elon Musk ile çıkmadı, bu seviyelere de Elon Musk sayesinde gelmedi. Dolayısıyla Elon Musk ile de yok olmayacaktır.
YTD