• 13-05-2021, 03:49:05
    #1
    Arkadaşlar beklediğimiz bir düzeltme süreci vardı sadece Elon oğlu her zaman ki gibi burnunu soktu ve süreci hızlandırdı. Birçok kişinin marjin işlemlerde parasını buhar etti vesaire vesaire. Olayın acı tarafından ziyade sizlere şunu söylemek istiyorum. Markette uzun dönem bir ayı beklentim yok. Ayrıca bitcoin ne oldu falan diye konu açan arkadaşlar gördüm güya coinin projesi onlara göre çok önemsiz neyse onlara hiçbir şey demiyorum bırakalım o arkadaşlar milyoner olsun ülkeye döviz girsin.

    Tekrar konuya dönecek olursak bitcoin Elon Musk ile çıkmadı, bu seviyelere de Elon Musk sayesinde gelmedi. Dolayısıyla Elon Musk ile de yok olmayacaktır.

    YTD
  • 13-05-2021, 03:51:05
    #2
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    shib üzdü ya elde tutmaya devam
  • 13-05-2021, 03:52:42
    #3
    Hocam zaten bir düşüş bekleniyordu. Elon'un tweeti ile birlikte bu düşüş erken geldi sadece. Ben nakitte dipten topladım. Zarar edenlerin hepsine geçmiş olsun
  • 13-05-2021, 03:53:11
    #4
    ephantaso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    shib üzdü ya elde tutmaya devam
    Normalde shitcoinler ile pek ilgilenmem fakat cüzi bir miktarda almıştım geçtiğimiz günlerde. Şimdi de çok az olmak koşuluyla ana kasamın Max %5'i olacak şekilde ekleme yaptım. Düştükçe de kasamın %5'ini geçmeyecek şekilde eklemeler yapacağım. Güven vermeyen fakat yükselişte güzel kâr getirebilen şeylerdir bunlar.


    KesginS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten bir düşüş bekleniyordu. Elon'un tweeti ile birlikte bu düşüş erken geldi sadece. Ben nakitte dipten topladım. Zarar edenlerin hepsine geçmiş olsun
    Eeee ne demişler boğaza kadar mala girilmez, nakit tutmayı bileceksin .



    Almaya doyamadım maşallah ama hala nakit tutuyorum nakit bulundurmak denizde can yeleği takmaya benzer
  • 13-05-2021, 03:58:28
    #5
    Asla üzüleceğinizi düşündüğünüz risk seviyesinde işlemler yapmayın. Elin oğlun(elon) asla acımaz. Dogede yaptığı gibi SHIP de de yapacaktır. daha değil ama daha Shibin önü parlak gibi gözükse de bu boğa sezonunda olduğumuz içindi. Diğer tüm koinler için de geçerli. Geçmişi olmayan ve işlem hacmi 3-5 günlük olan koinlerden uzak durmanızı öneririm. Bunlar risk seviyesi çok yüksek kazanç ve zarar oranları çok fazla olan koinlerdir. Eğer siz bugün Doge ve ship e bütün mal varlığınız bastıysanız kusura bakmayın da ağlamaya hakkınız yok. O paranın duman olup gitme ihtimalini göz önünde bulunduruyorsunuz demektir. Belki çok zengin de olabilirsiniz dogenin bu kadar yükselmesiyle bir sürü kişi zengin oldu elbette, ancak ona eş sayıda kişi de duman oldu... Söylediklerim yatırım anlamında tavsiye değildir genel tavsiyelerdir. Bu kadar kolay PUMPlanarak bir twit ile pump-dump olan koinlere asla evinizin rıskını yatırmayın derim. Buna XRP gibi mahkeme bahanesiyle düşüp yükselen manipüle edilen koinler de geçerlidir. Elon muskun da kripto para ile ilgisinin ben çok uzun zamanlardan kalma olduğunu düşünüyorum bunu kanıtlayamam ancak Paypalın Türkiyede yasaklandığı dönemlere kadar uzanmaktadır. Tamamen şahsi öngörüm. Elon musk zamanını bekliyordu ve çok uzun zamandır bitcoin saklamaktaydı.