ephantaso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
shib üzdü ya elde tutmaya devam
Normalde shitcoinler ile pek ilgilenmem fakat cüzi bir miktarda almıştım geçtiğimiz günlerde. Şimdi de çok az olmak koşuluyla ana kasamın Max %5'i olacak şekilde ekleme yaptım. Düştükçe de kasamın %5'ini geçmeyecek şekilde eklemeler yapacağım. Güven vermeyen fakat yükselişte güzel kâr getirebilen şeylerdir bunlar.


KesginS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam zaten bir düşüş bekleniyordu. Elon'un tweeti ile birlikte bu düşüş erken geldi sadece. Ben nakitte dipten topladım. Zarar edenlerin hepsine geçmiş olsun
Eeee ne demişler boğaza kadar mala girilmez, nakit tutmayı bileceksin .



Almaya doyamadım maşallah ama hala nakit tutuyorum nakit bulundurmak denizde can yeleği takmaya benzer