Asla üzüleceğinizi düşündüğünüz risk seviyesinde işlemler yapmayın. Elin oğlun(elon) asla acımaz. Dogede yaptığı gibi SHIP de de yapacaktır. daha değil ama daha Shibin önü parlak gibi gözükse de bu boğa sezonunda olduğumuz içindi. Diğer tüm koinler için de geçerli. Geçmişi olmayan ve işlem hacmi 3-5 günlük olan koinlerden uzak durmanızı öneririm. Bunlar risk seviyesi çok yüksek kazanç ve zarar oranları çok fazla olan koinlerdir. Eğer siz bugün Doge ve ship e bütün mal varlığınız bastıysanız kusura bakmayın da ağlamaya hakkınız yok. O paranın duman olup gitme ihtimalini göz önünde bulunduruyorsunuz demektir. Belki çok zengin de olabilirsiniz dogenin bu kadar yükselmesiyle bir sürü kişi zengin oldu elbette, ancak ona eş sayıda kişi de duman oldu... Söylediklerim yatırım anlamında tavsiye değildir genel tavsiyelerdir. Bu kadar kolay PUMPlanarak bir twit ile pump-dump olan koinlere asla evinizin rıskını yatırmayın derim. Buna XRP gibi mahkeme bahanesiyle düşüp yükselen manipüle edilen koinler de geçerlidir. Elon muskun da kripto para ile ilgisinin ben çok uzun zamanlardan kalma olduğunu düşünüyorum bunu kanıtlayamam ancak Paypalın Türkiyede yasaklandığı dönemlere kadar uzanmaktadır. Tamamen şahsi öngörüm. Elon musk zamanını bekliyordu ve çok uzun zamandır bitcoin saklamaktaydı.