• 10-05-2021, 23:19:34
    #1
    Merhabalar arkadaşlar,
    BTC'nin 4 saatlik kapanışta yükseliş trendi altında kalacağını düşünüyorum. Ayrıyeten Dominance'da uzun süredir düşüşte olduğu için bana göre çoğu altcoin bundan olumsuz etkilenecek.
    Stop-loss kullanmayan arkadaşlar var ise kullanmalarını tavsiye ederim.
    Bu gece biraz sarsıntılı geçebilir diye düşünüyorum.
    Bu paylaşımım herhangi bi yatırım tavsiyesi içermiyor. Kendi aksiyonlarımı ve grafiği paylaştım yalnızca. Saygılar




  • 10-05-2021, 23:24:24
    #2
    Hocam Stop koymamıştım yüzde 10 düşmüş SXP nakite geçtim bende zararla ama yapacak bir şey yok daha da düşerse düşükten alırım geri.
  • 10-05-2021, 23:31:20
    #3
    wenja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Stop koymamıştım yüzde 10 düşmüş SXP nakite geçtim bende zararla ama yapacak bir şey yok daha da düşerse düşükten alırım geri.
    Ben de XRP'de koymamıştım biraz acıttı canımı ama geç kalmadan çıktım illa ki tekrar alış yeri bulunur ama doğru çıkış yeri için 1 veya 2 şansı oluyor insanın kaçırınca ya hodl ya da zararıan satış oluyor
  • 10-05-2021, 23:39:36
    #4
    53.000 seviyeleri zaten bekleniyordu libra formasyonuna göre 51 altına atmadığı sürece yükseliş devam eder. YTD.
  • 10-05-2021, 23:59:01
    #5
    ByBeRKeM.CoM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    53.000 seviyeleri zaten bekleniyordu libra formasyonuna göre 51 altına atmadığı sürece yükseliş devam eder. YTD.
    mum ve günlük kapanışın haricinde 50 günlük hareketli ortalamanın altında kaldı fiyatı. Dominance ile btc'nin aşağı yönlü hareketi altcoinleri etkiliyor. Onun haricinde ben de devamlı bi düşüş beklemiyorum.