Merhabalar arkadaşlar,
BTC'nin 4 saatlik kapanışta yükseliş trendi altında kalacağını düşünüyorum. Ayrıyeten Dominance'da uzun süredir düşüşte olduğu için bana göre çoğu altcoin bundan olumsuz etkilenecek.
Stop-loss kullanmayan arkadaşlar var ise kullanmalarını tavsiye ederim.
Bu gece biraz sarsıntılı geçebilir diye düşünüyorum.
Bu paylaşımım herhangi bi yatırım tavsiyesi içermiyor. Kendi aksiyonlarımı ve grafiği paylaştım yalnızca. Saygılar