wenja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Stop koymamıştım yüzde 10 düşmüş SXP nakite geçtim bende zararla ama yapacak bir şey yok daha da düşerse düşükten alırım geri.
Ben de XRP'de koymamıştım biraz acıttı canımı ama geç kalmadan çıktım illa ki tekrar alış yeri bulunur ama doğru çıkış yeri için 1 veya 2 şansı oluyor insanın kaçırınca ya hodl ya da zararıan satış oluyor