Elimde doge tutmanın hiç bir akıllıca açıklaması yok ama hala mantıksızca tutmaya devam ediyorum.
Ben kendimce 0.90-0.95 arasına satış koymayı düşünüyorum. Çünkü o kadar çok 1dolar lafı dönüyor ki 1 dolar civarında çok satış olur düşüş yaşar gibi geliyor.
Herhangi bir teknik analiz bilmiyorum. sadece düşüncem bu yönde.
Dogecoin 0,51$ - 4,20 TL
13
●273
- 04-05-2021, 15:32:31
- 04-05-2021, 16:59:19Üyeliği durdurulduElon piyasayı bitirdi çiftlik bank gibi en son giren biter başta yakalayan güzel kazandı