• 04-05-2021, 15:32:31
    #10
    Elimde doge tutmanın hiç bir akıllıca açıklaması yok ama hala mantıksızca tutmaya devam ediyorum.
    Ben kendimce 0.90-0.95 arasına satış koymayı düşünüyorum. Çünkü o kadar çok 1dolar lafı dönüyor ki 1 dolar civarında çok satış olur düşüş yaşar gibi geliyor.

    Herhangi bir teknik analiz bilmiyorum. sadece düşüncem bu yönde.
  • 04-05-2021, 15:35:40
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    24 kasımda 0.02 den aldığım 10 tl'lik dogeyi unutmuştum. geçen günlerde yanlışlıkla görünce 2.25 tl'den 1100 tl olarak geri çektim. galiba pişman oldum
  • 04-05-2021, 16:54:50
    #12
    10K ile 4.5k kar
  • 04-05-2021, 16:57:06
    #13
    BozR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10K ile 4.5k kar
    Maşşallah hocam
  • 04-05-2021, 16:59:19
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Elon piyasayı bitirdi çiftlik bank gibi en son giren biter başta yakalayan güzel kazandı