Elimde doge tutmanın hiç bir akıllıca açıklaması yok ama hala mantıksızca tutmaya devam ediyorum.
Ben kendimce 0.90-0.95 arasına satış koymayı düşünüyorum. Çünkü o kadar çok 1dolar lafı dönüyor ki 1 dolar civarında çok satış olur düşüş yaşar gibi geliyor.
Herhangi bir teknik analiz bilmiyorum. sadece düşüncem bu yönde.