borsa iner ve çıkar doğru zamanda doğru pozisyonu almazsanız sadece izlersiniz.
Çanak kırıldığında hiç sevmesem de çok güçlü durduğundan 0,40 dolardan almıştım hocam ben ama şimdi alanın stop seviyesi çok aşağıda cesaret etmek çok zor.
Dogecoin'e pek güvenemesemde elimde az bir miktar var. Allah daha da arttırsın. Özellikle bu yükselişleri gören kişilerin yüksekten almamasını tavsiye ederim. Elbet bu yükselişleri gördükten sonra düşecektir yine.
Ulen thodex iki elim bu dünyada ve ahirette yakanda bunu buradan beyan edeyim
doge gördükçe aklıma sen geliyorsun
rabbim en kısa sürede karşıma çıkartsın seni