• 28-04-2021, 14:10:12
    #1
    Papara kalkacağı için deneme yapayım dedim hesabıma tl yollamayı trbinanceden, 20 dk oldu hala gelen giden yok, hep böyle geç mi yansıyor arkadaşlar tl atınca hesaba, papara aşırı pratikti komisyonda alsa.
  • 28-04-2021, 14:10:44
    #2
    sabah attim 3 dk da onaylandı tr binanceye teb bankasindan
  • 28-04-2021, 14:12:07
    #3
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sabah attim 3 dk da onaylandı tr binanceye teb bankasindan
    Enparadan attım hala yansımadı, çok ilginç, paparaya komisyon vermeye rağzıyım ben gecikmeler olacağına böyle.
  • 28-04-2021, 14:14:15
    #4
    BlueGreen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enparadan attım hala yansımadı, çok ilginç, paparaya komisyon vermeye rağzıyım ben gecikmeler olacağına böyle.
    ilk attiğinizda olabilir hocam sonra olacagini sanmiyorum, tabi kısıtlama olmasina bende karşıyım papara da kullanıma sunulmasi gerekiyor bencede ama devletimiz saolsun elden ne gelir
  • 28-04-2021, 14:14:34
    #5
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    BlueGreen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enparadan attım hala yansımadı, çok ilginç, paparaya komisyon vermeye rağzıyım ben gecikmeler olacağına böyle.
    Hocam, Enpara'dan atılan para EFT'dir. Ziraat ve Vakıfbank var. Diğer bankalardan atılan paralar 0-60dk. arasında diğer bankanın hesabına geçer. Ziraat ve Vakıftan atın, geçsin.

    Bankanın sistemini Binance'a bağlamak komik olur.
  • 28-04-2021, 14:16:04
    #6
    Mert.in adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, Enpara'dan atılan para EFT'dir. Ziraat ve Vakıfbank var. Diğer bankalardan atılan paralar 0-60dk. arasında diğer bankanın hesabına geçer. Ziraat ve Vakıftan atın, geçsin.

    Bankanın sistemini Binance'a bağlamak komik olur.
    Eft karşı tarafa ulaşmıl görünüyor hocam, mecburen son ödemenin geçmesini beklerim, daha sonra dediğiniz gibi denerim teşekkür ederim bilgi için.

    şimdi baktım iade olmuş eft, tekrar deniyorum, teknik hata sanırım.