Papara kalkacağı için deneme yapayım dedim hesabıma tl yollamayı trbinanceden, 20 dk oldu hala gelen giden yok, hep böyle geç mi yansıyor arkadaşlar tl atınca hesaba, papara aşırı pratikti komisyonda alsa.