BlueGreen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Enparadan attım hala yansımadı, çok ilginç, paparaya komisyon vermeye rağzıyım ben gecikmeler olacağına böyle.
ilk attiğinizda olabilir hocam sonra olacagini sanmiyorum, tabi kısıtlama olmasina bende karşıyım papara da kullanıma sunulmasi gerekiyor bencede ama devletimiz saolsun elden ne gelir