berkribas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
para verip kaç bitci aldın acaba merak ettim? forum çöplüğe döndü be o tür konulardan hala ne yazıyorsun.
Genel konuşuyorum beleşten gelen üç beş coin için birilerinin yalakalığını yapmaya gerek yok. sen inanıyorsan paranla alırsın alırsın beklersin üçbeş ref kasacam diye burda neyini övüp duruyorsunuz? insanları yanlış yönledndiriyor bunu yapanlar.
ayrıca hiç bir şirketi ya da kurumu karalamıyoruz. boş boş insanları gaza getirmeyin diyorum ben şahsen. madem bu kadar güveniyorsunuz kaç para yatırdınız da burdan coin aldınız onu da gösterin. referansla biraz kazanç elde edeceğim diye zamanında forexcilerin yaptığı gibi insanları buralara yönlendirip mağdur ediyorsunuz. sonra da ytd aklı yok mu deyip çıkıyorsunuz işin içinden.