yazmayayım diyorumda kaşınıyorsunuz. firmanın yaptığı yanlış şeyleri dile getirmeyelim mi? insanları hangi firma olursa olsun enayi yerine koyup paralarını kullanmalarına izin mi verelim? hangi firma olursa olsun gördüğümüz yanlışları söylemek insanlara bilgi vermek insanlık görevi değil mi? örneğin başlıca yapılan hataları sayayım. 1. dünya borsalarındaki fiyatlar ile bitci fiyatları birebir yada yakın seyretmiyordu. örneğin siz xrp dünyada 11 tl iken bitcide 9 tl idi. ve aldığınız bu coin xrp adı altında geçen ama gerçekte olmayan bir coin gibi gözüküyor izlenimi veriyordu. başka cüzdana transfer edilemiyordu ve 30/04/2021 itibariyle hala birkaç coin edilemiyor. şu anda fiyatları normal seviyesine çektiler ama gerçekte o xrp nin orjinal mi yoksa ekran üzerinde göstermelik mi olduğunu bilemiyoruz. çünkü bize herhangi bir cüzdan adresi verilmiyor. 2. fiyatların manuel girildiği aşikardı. hacim diyen oldu, kullanıcılar arasında oluşan fiyatlara borsa karışamıyor diyen oldu peki fiyatlar nasıl şikayetler artınca normal seviyesine geldi. madem alıcı satıcı fiyatları belirliyor bu xrp ler firmaya nasıl geldide satışı yapılabiliyor? xrp ler dünyada 11 iken site 9 a nasıl verdi? hangi borsadan ucuz geliyorda ekranda bunu sergileyebiliyor? eğer bu kadar ucuz bulabiliyorsa senden % 0,35 komisyon alacağına %30 karla direkt dünyaya satması daha mantıklı gelmiyor mu? firmanın elinde xrp varsa sana 9 a satacagına dünyaya neden 11 e satmadı? xrp ler geldi diyelim? kim hangi akılla 11 e satmak varken 9 a bitci de satsın. akla mantığa sığmıyor. 3.cüzdan bakımını anlarız 3-5 saat sürer 10 gündür sürmesi ne demek. 4.şikayet varda hergün eklenen şikayetlere neden cevap verilmiyor, insanlar telegram sayfasından haklarını savunduğunda neden banlanıyor? müşteri her zaman haklı değil midir? 5. örneğin btt aldık siteden ve orda duruyor. bakıyorsun dünyada yükseliyor. kar ettim diye seviniyorsun. ama bir bakıyorsun bitci de fiyatlar yükselmeyi bırak zarardasın. nasıl olur bu diyorsun? firma xrp değilde xrr dese anlarım dersinki xrr hiçbir yerde yok dolayısı ile al sat dengesini bilemediğin için fiyatları kıyaslayacak başka bir veri kaynağı yok. ama sen xrp alıyorsan ve dünyada yükselirken sende oynamıyor ve düşüyorsa demekki sen xrp almamış ve aldatılmışsındır. kimseye karalamak gibi bir niyette değilim? gördüğüm şeyleri geçmiştede gördüğümüz için acaba aynı yolda mı diye soru soruyoruz? thodex, imar bankası bu şekilde batmadı mı? olmayan coinleri satan thodex insanlar hakkı olan para yatırdıgı coin i talep edince karşılayamadı ve kaçtı. arkasında hangi büyük holding olursa olsun her firma batabilir. dünyanın en büyük yatırım fonları milyar dolarlık bankaları batmadı mı? bu her firmanın iyi yönetilemezse batacağı anlamı taşımıyor mu? üç beş tane boş beleş bitçi yi övecek yalakalık yapacak diye tehditler edecek diye geri mi duralım? düzgün çalışan bir firmaya neden çamur atalım yada gereği duyalım? yapılan bir suç varsa bunu gizlemekte en az onun kadar yanlış değil mi? ispat somut delil diyorsunuz o halde firma neden açıklama yapmak yerine insanları banlıyor? şikayetlere cevap vermiyor? üye olup cüzdanlarına baktınız mı? şu an ortada kripto para ile ilgili bir yasal düzenleme olmadığı için herşey belirsizlikte. yasalarda kripto para borsalara yatırılan paralar için garanti vermiyor? sizin yatırdığınız para firmanın kendi muhasebe hesaplarında girdi çıktı yapılıyor. sen x coini almak için para yatırdı isen firma sana o coini temin eder ve karşılığında komisyon alır. borsaların çalışma prensibi budur ve komisyondan kazanır. herbirimiz birer cari hesabız. hepimiz gidip bir firmadan mal almakla yada kripto para almakla aynı şekilde yasal hakka sahibiz. evini arabasını satıp tüm varlığını bir ümitle borsalara yatıranlar var. suç sadece firmalarda değil. sen aklını kullanıp sorgulamazsan gelir biri seni öper bu her zaman böyle olmuştur. soğuk cüzdanda olmayan coin senin değildir. bu binance içinde aynı paribu içinde bitci içinde. şimdi karalamış mı olduk böyle diyince size göre. yönetici arkadaşlar ya konusu kapatsın yada silsin. insanı çileden çıkarıyorlar. para yatırıyorsan riski göze alacaksın diyor birde pişkin pişkin. al sat yaparak kar zarar etmek ayrı, birilerinin ahmetin mehmetin yada x kişininin firmasının seni bilerek kar zarar ettirmesi ayrı şeyler.
artık cevap yazmayın. birkaç link var dileyen incelesin. amacım karalamak değil sadece sorgulamak. isteyen de bitci ye şikayet etsin ederkende selamımı söylesin.

https://www.sikayetvar.com/bitcicom/...para-sorunlari

https://www.sikayetvar.com/bitcicom/...ri-bilgileri-1

https://www.sikayetvar.com/bitcicom/...lama-sorunlari

onruzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence yönetim ve moderatörlerin bu tarz başlıkların açılmasına engel olması gerekiyor. Ortada somut bir durum yokken şunun yolunda bunun yolunda demek hak ihlaline girer. Unutmayın ki bu ülkede 12 banka battı. İnsanların milyarlarca lirası bir gecede bavul bavul paralarla boşaltıldı. Şimdi diğer bankaların hepsi bu bankaların yolunda mı? Şu an ülkede faaliyet gösteren bankaların %90 ı yabancı, (BNP, QNB, BBVA, SBERBANK vb.). Devletin banka mevduatlarında verdiği garanti yani kısacası bu adamlar bu gün fişi çekse devletten banka hesabınızda ki garanti para olarak talep edebileceğiniz para 2021 yılı itibariyle 150.000 TL dir. Yani hesabınızda10 milyon liranız bile olsa alabileceğiniz para 150.000 TL dir. Yani yatırım ve para saklama, değerlendirme işi fıtratı gereği risk içerir. Bu riske girmeyi göze alanlar bu şartları kabul etmiş sayılır. Yatırım yapacağınız yeri iyi seçmek ve araştırmak gerekir. Bugün bankalarda bile yanlış işlemler yüzünden mağduriyet yaşanabiliyor. Bir marka veya hizmeti karalarken tekrar düşünün. Özellikle merkezi Türkiyede olan, dünyaca ünlü firmalarla resmi anlaşmalar imzalayan, global borsalarda listelenen ve bittrex in kendi resmi hesabından yakında BITCI şeklinde lanse edilen firmaları karalarken tekrar tekrar dikkat etmelisiniz.