Amepayın websitesinde ki cüzdanımda 700 ame var ederi 360₺ civarı
Çekim için 0.0018 eth fee istiyor 40₺ civarı
Ameyi nasıl çekeceğimi gösterip bu fee ücretini ödeyecek var ise parayı nakite çevirince 100₺ olarak dönüş yapacağım sizde 60₺ kar edeceksiniz
Airdrop falan değil bu hocam cüzdandaki paramı çekicem ben
Zaten bilen biri olursa daha iyi olur bende nerden çekeceğimi bilmiyorum
Ame şuanda gate io
borsasında listeli
Amepay çok sağlam bir projedir hedefide 1$ aklınıza takılan bi durum varsa sorabilirsiniz coinin yatırımcısıyım 0.02 $ %100 bonusla almıştım listelenmeden önce 0.15 çıktı satmadım hala bekliyorum.
Amepay çok sağlam bir projedir hedefide 1$ aklınıza takılan bi durum varsa sorabilirsiniz coinin yatırımcısıyım 0.02 $ %100 bonusla almıştım listelenmeden önce 0.15 çıktı satmadım hala bekliyorum.
Paraya ihtiyacım var yoksa bende airdroptan almıştım bekletiyordum