• 27-04-2021, 14:53:25
    #10
    Fee ücretini AMEPAY üzerinden ödeyemiyor musunuz?
  • 27-04-2021, 14:54:46
    #11
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fee ücretini AMEPAY üzerinden ödeyemiyor musunuz?
    Eth ağında o yüzden olmuyor
  • 27-04-2021, 14:59:06
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eth ağında o yüzden olmuyor
    Hocam o zaman size bir eth adresi de vermiş olmalı, fee nin gözüktüğü yerin ekran görüntüsünü atabilir misiniz?
  • 27-04-2021, 14:59:18
    #13
    bende de var 700 ame coin nasl çekeceğimi bilmiyorum
  • 27-04-2021, 15:13:20
    #14
    Aynı konuda ben de başlık açacaktım. Takipteyim...
  • 28-04-2021, 16:51:25
    #15
    Böyle bir airdrop var insan bizede söyler alırdık
  • 28-04-2021, 17:37:18
    #16
    geccsaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir airdrop var insan bizede söyler alırdık
    6 ay falan oldu bi ara 14 centi görmüştü herkes satınca bu fiyata düştü