JetTek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çekmek çok basit neyi anlamadınız. Cüzdan da yazan Erc20 adresine fee ücreti gönderiyosunuz ve istediğiniz borsaya çekebiliyosunuz.
Anladım da fee ücretini ödeyemiyorum şuanda
Eğer almak isterseniz 250₺ ye bozum yapabilirim size