Dolar 8.40 usdt 8.15
10
●305
- 25-04-2021, 05:44:33Ben de 2 gündür bozamadım parayı 8.15 civarında geziyor diye. 8.30'dan bozma emri vermiştim ama en yüksek 8.27 olmuş. Dün akşam 8.27 yaptım o yüzden. Halen bekleniyor.
Öyle bir şey mümkün değil ki.talipzor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-04-2021, 06:08:29Binancede yanlış bilmiyorsam BUSD:USD ama o da usdt ile aynı fiyatta dolaşıyor. Yani olsa bile ortada bir kar yokCooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://prntscr.com/120h7x4 - 25-04-2021, 06:08:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.USD olarak alsaydınız belki Pazartesi yaşanabilecek* USD dalgalanmasından kısa süreli de olsa yararlanabilirdiniz.
Kısa süreli dememin sebebi bozdurduğunuzda TL karşılığı eski yerini tutmayacak.
*: Bazıları Biden açıklamasından sonra dolarda yükselme beklediğini söylemiş. YTD - 25-04-2021, 06:12:33Evet sonuçta bu sistemler çok ciddi paraların geçtiği yerler.osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TR Binance'de busd:try var.

- 25-04-2021, 06:18:25Hocam demek istediğim buydu. Hatta dolara eşitledik dedikleri busd, usdt den daha düşük . Büyük ihtimal haftasonu olmasından kaynaklıdır yada baz aldıkları bir yer vardır. Çünkü btcturke baktım orda da 8.17 .Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



