Ben de 2 gündür bozamadım parayı 8.15 civarında geziyor diye. 8.30'dan bozma emri vermiştim ama en yüksek 8.27 olmuş. Dün akşam 8.27 yaptım o yüzden. Halen bekleniyor.
Öyle bir şey mümkün değil ki.
Binancede yanlış bilmiyorsam BUSD:USD ama o da usdt ile aynı fiyatta dolaşıyor. Yani olsa bile ortada bir kar yok
http://prntscr.com/120h7x4