Ben de 2 gündür bozamadım parayı 8.15 civarında geziyor diye. 8.30'dan bozma emri vermiştim ama en yüksek 8.27 olmuş. Dün akşam 8.27 yaptım o yüzden. Halen bekleniyor.

talipzor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında bu iyi birşey. TL yatırıp USDT alacaksın. Sonra usdt ile dolar alıcaksın. İyi para valla
Öyle bir şey mümkün değil ki.