• 22-04-2021, 18:13:41
    #1
    Selamlar, 2.45den aldığım coin 2.10a düşüyor sonra tekrar 2.40a yükseliyor an itibari ile böyle saçma bir coin görmedim gerçekten 2.50 de zarar etmeden hem coinden çıkayım hemde parayı çekip komple borsadan çıkayım siz ne düşünüyorsunuz ? binanceye avrupadan inceleme, 30 nisanda ne olacak 30 nisandan sonra ne olacak ülkeler el atacak mı coinlere kafamda deli sorular.
  • 22-04-2021, 18:14:17
    #2
    sen bence biran önce terk et aga borsayı buralarda böylesen Allah korusun 1.5₺ ye felan düşerse intihar edersin herhalde
  • 22-04-2021, 18:14:42
    #3
    dogecoin tamamen balon bir coin hiçbir projesi yok zaten şaka coini fazla bir şey beklememek lazım
  • 22-04-2021, 18:16:22
    #4
    Hocam yeni girmişken vazgeç bu işlerden
  • 22-04-2021, 18:17:10
    #5
    Hocam dogecoin'in artmasının tek sebebi Elon Musk'ın oyunları yani tamamıyla bir kumar oynamışsınız. Çok kasmayın derim. Almışsınız artık.
  • 22-04-2021, 18:19:02
    #6
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen bence biran önce terk et aga borsayı buralarda böylesen Allah korusun 1.5₺ ye felan düşerse intihar edersin herhalde
    ya orası fazlada önemli değil asıl sıkıntı 30 nisan paramızı falan çekemeyiz orada kalırsa ne halt yiyeceğiz
  • 22-04-2021, 18:21:40
    #7
    Dogecoin sabırlı olanların yüzünü güldürecek bir projedir.Lütfen sabır edelim
  • 22-04-2021, 18:28:00
    #8
    iguanamehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dogecoin tamamen balon bir coin hiçbir projesi yok zaten şaka coini fazla bir şey beklememek lazım
    bitcoinin ne projesi var
  • 22-04-2021, 18:28:16
    #9
    Pandacado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dogecoin sabırlı olanların yüzünü güldürecek bir projedir.Lütfen sabır edelim
    Proje nedir?