Selamlar, 2.45den aldığım coin 2.10a düşüyor sonra tekrar 2.40a yükseliyor an itibari ile böyle saçma bir coin görmedim gerçekten 2.50 de zarar etmeden hem coinden çıkayım hemde parayı çekip komple borsadan çıkayım siz ne düşünüyorsunuz ? binanceye avrupadan inceleme, 30 nisanda ne olacak 30 nisandan sonra ne olacak ülkeler el atacak mı coinlere kafamda deli sorular.