yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen bence biran önce terk et aga borsayı buralarda böylesen Allah korusun 1.5₺ ye felan düşerse intihar edersin herhalde
ya orası fazlada önemli değil asıl sıkıntı 30 nisan paramızı falan çekemeyiz orada kalırsa ne halt yiyeceğiz