• 21-04-2021, 13:05:32
    #1
    Mesela binance bugun kapatip gitse nolur? Sonuçta şirket bu, batabilir. Banka batsa yine 100 yıllık isim guvenilirligi var üstüne bir kismi devlet guvencesinde. Sizce sonuçları ne olur? Hem kullanıcı hem de borsa sahipleri için.

    Ayrıca yıllardır; merkezi olmayan, devletin karışamayacağı bir iş bu diye hava attık hatta vergi de vermeyiz dedik, boyle bir durum olursa işimiz devlete kalacak, nerde bu devlet diye ağlayacağız. Trajikomik bir durum oluşacak. Bu durumda devlette bakmaz yüzümüze, nereye gideceğiz, kime ağlayacağız?
  • 21-04-2021, 13:07:49
    #2
    Ya cesaret ya sefalet 😊
  • 21-04-2021, 13:10:36
    #3
    bknz. Pangolin veya cold wallet
    Millet kriptonun anonim olmasını seviyor ama borsadan çekmiyor. Ne anladım ben bu işten
    ytd.
  • 21-04-2021, 13:15:11
    #4
    https://youtu.be/16EquyVTX18
    • tab2yunus
    • ondomain
    tab2yunus ve ondomain bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 21-04-2021, 13:36:59
    #5
    Hocam bunun iki yol iki kapıya çıkar bilip bilmeden herkes konuşur bilir eder.. Ahkam keser.. Gerçeği size şöyle aktarayım hocam eğer alımlarınızı saçma sapan bir kripto para borsasından yaptıysanız evet dükkan kapanınca paranız puff uçar gider... Diğer bir yol güvenli dediğimiz kripto para borsasında yer alan coinler faaliyetlerini sonlandırdığında ise Sizin aldığınız X coin o anki değerine bağlı farklı bir coine transfer edilir Y coine Z coine transfer edilir. Örneğin güvenli kripto para borsalarından 200 dolarlık bir X coin aldınız ve coin faaliyetlerini sonlandırdı sizin o 200 Dolar farklı bir coine transfer edilir size o paranızın değerine göre Y coin verilir. sistem devam eder..
  • 21-04-2021, 13:40:18
    #6
    batarsa battın da kim bakacak sana. crytopia da hacklendi lafta battı gitti icinde paramız
  • 21-04-2021, 13:40:21
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunun iki yol iki kapıya çıkar bilip bilmeden herkes konuşur bilir eder.. Ahkam keser.. Gerçeği size şöyle aktarayım hocam eğer alımlarınızı saçma sapan bir kripto para borsasından yaptıysanız evet dükkan kapanınca paranız puff uçar gider... Diğer bir yol güvenli dediğimiz kripto para borsasında yer alan coinler faaliyetlerini sonlandırdığında ise Sizin aldığınız X coin o anki değerine bağlı farklı bir coine transfer edilir Y coine Z coine transfer edilir. Örneğin güvenli kripto para borsalarından 200 dolarlık bir X coin aldınız ve coin faaliyetlerini sonlandırdı sizin o 200 Dolar farklı bir coine transfer edilir size o paranızın değerine göre Y coin verilir. sistem devam eder..
    Bu durumu coin olarak değerlendirdim Hocam konuyu daha detaylı okuyunca anladım siz her gün altın yumurtlayan tavuğunuz olsa keser misiniz ??
  • 21-04-2021, 13:46:55
    #8
    trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesela binance bugun kapatip gitse nolur? Sonuçta şirket bu, batabilir. Banka batsa yine 100 yıllık isim guvenilirligi var üstüne bir kismi devlet guvencesinde. Sizce sonuçları ne olur? Hem kullanıcı hem de borsa sahipleri için.

    Ayrıca yıllardır; merkezi olmayan, devletin karışamayacağı bir iş bu diye hava attık hatta vergi de vermeyiz dedik, boyle bir durum olursa işimiz devlete kalacak, nerde bu devlet diye ağlayacağız. Trajikomik bir durum oluşacak. Bu durumda devlette bakmaz yüzümüze, nereye gideceğiz, kime ağlayacağız?
    Olacak sudur kimin parasi varsa cope gider binance de hicbir guvence yok en kucuk bir sorunda dahi musteri hizmetleri hicbir cevap vermiyor . Benim 300 euro parami caldilar ve tam 1 ay oldu tavsiyemdir bilhassa binance.com dan uzak durunuz. Ben tum parami oradan cektim hicbir islem yapmiyorum egerki bir sorun olursa paraniz cope gider artik gerisi size kalmis bugun 300 euro paraya tenezzul eden sirket yarin buyuk paralarda 1 lirasini dahi geri odemez yurtdisinda bir sirket oldugu icin hicbiryerede sikayet edemezsin.
  • 21-04-2021, 14:47:12
    #9
    Binance kapatıp giderse cz nereye giderse gitsin bulurlar global borsa. Ama yerli borsalar tosun gibi başka ülkeye sıvışabilir. Ha üstteki arkadaşın dediği doğru binancenin müşteri hizmetleri yok. Para giderse zor muhattap bulursunuz.