Mesela binance bugun kapatip gitse nolur? Sonuçta şirket bu, batabilir. Banka batsa yine 100 yıllık isim guvenilirligi var üstüne bir kismi devlet guvencesinde. Sizce sonuçları ne olur? Hem kullanıcı hem de borsa sahipleri için.
Ayrıca yıllardır; merkezi olmayan, devletin karışamayacağı bir iş bu diye hava attık hatta vergi de vermeyiz dedik, boyle bir durum olursa işimiz devlete kalacak, nerde bu devlet diye ağlayacağız. Trajikomik bir durum oluşacak. Bu durumda devlette bakmaz yüzümüze, nereye gideceğiz, kime ağlayacağız?
Olacak sudur kimin parasi varsa cope gider binance de hicbir guvence yok en kucuk bir sorunda dahi musteri hizmetleri hicbir cevap vermiyor . Benim 300 euro parami caldilar ve tam 1 ay oldu tavsiyemdir bilhassa binance.com dan uzak durunuz. Ben tum parami oradan cektim hicbir islem yapmiyorum egerki bir sorun olursa paraniz cope gider artik gerisi size kalmis bugun 300 euro paraya tenezzul eden sirket yarin buyuk paralarda 1 lirasini dahi geri odemez yurtdisinda bir sirket oldugu icin hicbiryerede sikayet edemezsin.