Mesela binance bugun kapatip gitse nolur? Sonuçta şirket bu, batabilir. Banka batsa yine 100 yıllık isim guvenilirligi var üstüne bir kismi devlet guvencesinde. Sizce sonuçları ne olur? Hem kullanıcı hem de borsa sahipleri için.

Ayrıca yıllardır; merkezi olmayan, devletin karışamayacağı bir iş bu diye hava attık hatta vergi de vermeyiz dedik, boyle bir durum olursa işimiz devlete kalacak, nerde bu devlet diye ağlayacağız. Trajikomik bir durum oluşacak. Bu durumda devlette bakmaz yüzümüze, nereye gideceğiz, kime ağlayacağız?