
15bin tl lik yatırım
16
●525
- 18-04-2021, 16:33:07İyi forumla arkadaşlar 0.138,70 ten holo satın aldım dip seviyede 13000 tl lik önceden de 3 5bin tl vardı yarın ödemem olduğu için yüksek attım bakalım yarın sabaha nasıl başlayacak. (YTD)

- 18-04-2021, 16:35:15Umarım hocam 18000tl atmıştım 700 800 zararım var holo 0.180 0.190 seviyelerine çıksa tadından yenmez 😁 ya atar ya batarhk0nline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2021, 16:38:23
- 18-04-2021, 16:39:01Maşallah 🧿 daha çok artsın 😁Ghostmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2021, 16:39:39Sağlık olsun bu aralar holo ve btt krize getiriyor insanı(Yatırım tavsiyesidir) doğru yatırım şartmetinx09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
holo btt