• 18-04-2021, 16:33:07
    #1
    İyi forumla arkadaşlar 0.138,70 ten holo satın aldım dip seviyede 13000 tl lik önceden de 3 5bin tl vardı yarın ödemem olduğu için yüksek attım bakalım yarın sabaha nasıl başlayacak. (YTD)
  • 18-04-2021, 16:34:11
    #2
    Hayırlısı hocam kötü zamana denk gelmişsiniz ins düşüş olmadan sağ salim çıkarsınız işten bol kazançlar ytd.
  • 18-04-2021, 16:35:15
    #3
    hk0nline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı hocam kötü zamana denk gelmişsiniz ins düşüş olmadan sağ salim çıkarsınız işten bol kazançlar ytd.
    Umarım hocam 18000tl atmıştım 700 800 zararım var holo 0.180 0.190 seviyelerine çıksa tadından yenmez 😁 ya atar ya batar
  • 18-04-2021, 16:37:21
    #4
    Amanın 😁 one öyle 😁
  • 18-04-2021, 16:37:59
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amanın 😁 one öyle 😁
    Nazar 🧿 olmasın 😁
  • 18-04-2021, 16:38:23
    #6
    Ben de 11k attım hocam 2.2k zarardayım holo btt


    https://www.youtube.com/watch?v=Ia9dPIaJYnw
  • 18-04-2021, 16:38:32
    #7
    Stop loss koyun bari hocan cok zararınız olmasın.
  • 18-04-2021, 16:39:01
    #8
    Ghostmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nazar 🧿 olmasın 😁
    Maşallah 🧿 daha çok artsın 😁
  • 18-04-2021, 16:39:39
    #9
    metinx09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de 11k attım hocam 2.2k zarardayım holo btt


    https://www.youtube.com/watch?v=Ia9dPIaJYnw
    Sağlık olsun bu aralar holo ve btt krize getiriyor insanı(Yatırım tavsiyesidir) doğru yatırım şart