İyi forumla arkadaşlar 0.138,70 ten holo satın aldım dip seviyede 13000 tl lik önceden de 3 5bin tl vardı yarın ödemem olduğu için yüksek attım bakalım yarın sabaha nasıl başlayacak. (YTD)