• 18-04-2021, 01:48:12
    #1
    Arkadaşım bitay hesabından binance hesabıma usdt gönderdi. 8 saattir usdt transferi yapılmadı. TX bağlantısı da verilememiş. Göndermemiş olma şansı var mı? nasıl çözülür?
  • 18-04-2021, 01:52:57
    #2
    Trc20 ile mi gönderdin?
  • 18-04-2021, 01:55:44
    #3
    serdar42m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trc20 ile mi gönderdin?
    Hayır erc20
  • 18-04-2021, 01:56:42
    #4
    Gönderildiğinde tx hash oluşur.Tx hash oluşmamışsa borsa gönderimi henüz yapmamış demektir.
  • 18-04-2021, 01:59:13
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır erc20
    Trc20 ile daha az komisyon ödersiniz
    ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönderildiğinde tx hash oluşur.Tx hash oluşmamışsa borsa gönderimi henüz yapmamış demektir.
    Hocama katılıyorum
  • 18-04-2021, 02:01:29
    #6
    ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönderildiğinde tx hash oluşur.Tx hash oluşmamışsa borsa gönderimi henüz yapmamış demektir.
    hocam ne zaman gönderir bunlar? kaç saat oldu gönderim bile başlamamış...
    serdar42m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trc20 ile daha az komisyon ödersiniz

    Hocama katılıyorum
    Arkadaş erc20 yapalım dedi tamam dedim çok bilmiyorum ben o olayları
  • 18-04-2021, 02:03:59
    #7
    Bende bitaydan cumartesi çekim talebi verdim hala bekliyorum yatırımlarda gece kaç olursa olsun 5 dakika içinde bitay hesabına geçiyordu
  • 18-04-2021, 02:04:04
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ne zaman gönderir bunlar? kaç saat oldu gönderim bile başlamamış...

    Arkadaş erc20 yapalım dedi tamam dedim çok bilmiyorum ben o olayları
    Trc20 daha hızlı ve komisyonu daha az
    Erc ile 2-3 kez denedim özellikle paribudan çok ucuz sürdü.
    Trc ile ortalama 20-25 dakika