Konu
Bitay 8 saattir transferi yapmadı.
18-04-2021, 01:59:13
#5
serdar42m
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayır erc20
Trc20 ile daha az komisyon ödersiniz
ramob7 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gönderildiğinde tx hash oluşur.Tx hash oluşmamışsa borsa gönderimi henüz yapmamış demektir.
Hocama katılıyorum