Gönderildiğinde tx hash oluşur.Tx hash oluşmamışsa borsa gönderimi henüz yapmamış demektir.
hocam ne zaman gönderir bunlar? kaç saat oldu gönderim bile başlamamış...
Trc20 ile daha az komisyon ödersiniz
Hocama katılıyorum
Arkadaş erc20 yapalım dedi tamam dedim çok bilmiyorum ben o olayları