ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gönderildiğinde tx hash oluşur.Tx hash oluşmamışsa borsa gönderimi henüz yapmamış demektir.
hocam ne zaman gönderir bunlar? kaç saat oldu gönderim bile başlamamış...
serdar42m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Trc20 ile daha az komisyon ödersiniz

Hocama katılıyorum
Arkadaş erc20 yapalım dedi tamam dedim çok bilmiyorum ben o olayları