• 05-04-2021, 12:54:00
    #10
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer Ripple 40.000$ olursa forumdaki tüm üyelere 1.000 TL dağıtacağım. SS alabilirsiniz
    Valla hocam 5 senedir ripple 100 dolar olacak deniyor o bile olmadı
  • 05-04-2021, 13:00:04
    #11
    531 denecik var beklemeye devam ediyorum...
  • 05-04-2021, 13:09:07
    #12
    Dun gece bir ara düşüşe geçince sattım, hatta burada bi konuda söylemiştim satacağım diye. 🥺Sattığım aklıma...

    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabahın ilk ışıklarından beri at yarışı izler gibi takip ediyor ve gözümü bir an olsun ayırmamaya çalışıyorum. Çünkü çok yüklü girmiştim ve epeydir yerinde sayması beni fazlasıyla huzursuz etmeye başlamıştı.
    Uzun zamandır hem inat hem de sabır ile bekliyordum. Hatta anlık bir karar ile satmaktan vazgeçip hedef 2023 mottosu ile takibe devam etmeyi düşünüyorum. Neden bir ETH gibi olmasın ki..
    Sizde XRP var mı? Durumlar nasıl?
  • 05-04-2021, 13:15:33
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dun gece bir ara düşüşe geçince sattım, hatta burada bi konuda söylemiştim satacağım diye. 🥺Sattığım aklıma...
    Kısa zamanda edindiğim tecrübeye göre kısa vadede zarar ettirse bile sabırla beklenildiğinde %99 ihtimalle kara geçebiliyoruz...
  • 05-04-2021, 13:17:07
    #14
    Sabırsızım ben işte 🥺Hep oradan kaybediyorum 😂İşin kötü yanı grafikerime gece sende al dedim, Çocuk aldı kar a geçti
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısa zamanda edindiğim tecrübeye göre kısa vadede zarar ettirse bile sabırla beklenildiğinde %99 ihtimalle kara geçebiliyoruz...
    • CGLR
    CGLR bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-04-2021, 13:26:29
    #15
    Papara'nın azizliğine uğradık. Sabah attığım 2 Bin TL hala geçmedi, yoğunluk varmış; hallediyorlarmış. HOT'un yükselmesini bekliyorum. Sözde bugün LCX borsasına girecekti, yerini koruyor.
  • 05-04-2021, 14:29:42
    #16
    Samedreis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @AvrupaGelinlik; uzun vadede hocam 40 bin hiçbirşey bitcoin 2.4 milyon tl olacak yani 250 bin dolar 2023 veya 2025 de ytd.
    Gerçekçi düşünmek lazım, XRP 40 bin $ Olamaz! Uzun vade felanda olamaz kimseyi yanlış yönlendirmeyin. 45 Milyar adedi var şuanda. Toplamda ise 100 Milyar. 45.000.000.000 * 40.000 $ = 1.800.000.000.000.000 $ piyasa değeri olması lazım.
    Altının Dünyadaki toplam piyasa değeri 10 Trilyon dolar. Bitcoin'in 1 Trilyon dolar. Yüzyılların yatırım aracı olan Altın'ın bile 10 Trilyon dolar piyasa değeri varken XRP nin 1 Kattrilyon 800 Trilyon dolar olması imkansız.
    Öyle piyasa değeri olan bir varlık varmı onuda bilmiyorum. Bitcoin 250 Bin dolar olduğunda bile marketcap değeri 5 Trilyon dolar oluyor.

    Amerika Korona için 1,9 Trilyon $ lık teşvik paketi vsvs verdi diye bazı insanlar dünyada enflasyon olucakmı diye endişeleniyor.
    1,9 Trilyon Dolar'ın dünyaya böyle etki etme ihtimali varken XRP'nin o piyasa değerlerine gelmesi imkansız.
  • 05-04-2021, 16:26:52
    #17
    0.20$ almıştım Hold olarak yatırımlık var, yıl sonuna doğru 2-3 dolar olur büyük ihtimalle o zaman çıkarım.
  • 05-04-2021, 19:07:39
    #18
    Ripple ın mahkemesi insanları tedirgin ediyor, bence son duruşmada olay bir noktada çözülmüştü. Yatırım aracından çok, az komisyonla para aktarma aracı olarak kullanıyorum.