Sabırsızım ben işte 🥺Hep oradan kaybediyorum 😂İşin kötü yanı grafikerime gece sende al dedim, Çocuk aldı kar a geçti
AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kısa zamanda edindiğim tecrübeye göre kısa vadede zarar ettirse bile sabırla beklenildiğinde %99 ihtimalle kara geçebiliyoruz...