• 05-04-2021, 12:30:44
    #1
    Sabahın ilk ışıklarından beri at yarışı izler gibi takip ediyor ve gözümü bir an olsun ayırmamaya çalışıyorum. Çünkü çok yüklü girmiştim ve epeydir yerinde sayması beni fazlasıyla huzursuz etmeye başlamıştı.
    Uzun zamandır hem inat hem de sabır ile bekliyordum. Hatta anlık bir karar ile satmaktan vazgeçip hedef 2023 mottosu ile takibe devam etmeyi düşünüyorum. Neden bir ETH gibi olmasın ki..
    Sizde XRP var mı? Durumlar nasıl?
  • 05-04-2021, 12:34:45
    #2
    Bende 0.018cent den aldığım trx i izliyorum hala satmadım çok güzel yükseldi ytd
  • 05-04-2021, 12:34:49
    #3
    Hocam hedef 40 bin dolar onda davadan sonra 30 dolar hedefi var ytd.
  • 05-04-2021, 12:42:46
    #4
    7 Aydır bekliyorum aldığım fiyatı görünce sattım kurtulayım diye
  • 05-04-2021, 12:45:20
    #5
    Samedreis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hedef 40 bin dolar onda davadan sonra 30 dolar hedefi var ytd.
    Nasıl yani? Şuan 5,88 TL, 40bin $ derken?
  • 05-04-2021, 12:46:47
    #6
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Aklıma çocukken oynadığım oyun geldi..
    Cim cim bayram bayram bayram 😂
  • 05-04-2021, 12:50:31
    #7
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yani? Şuan 5,88 TL, 40bin $ derken?
    Şiiii VDK buralarda olabilir
  • 05-04-2021, 12:52:41
    #8
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şiiii VDK buralarda olabilir
    Eğer Ripple 40.000$ olursa forumdaki tüm üyelere 1.000 TL dağıtacağım. SS alabilirsiniz
  • 05-04-2021, 12:52:48
    #9
    @AvrupaGelinlik; uzun vadede hocam 40 bin hiçbirşey bitcoin 2.4 milyon tl olacak yani 250 bin dolar 2023 veya 2025 de ytd.