Çünkü çok yüklü girmiştim ve epeydir yerinde sayması beni fazlasıyla huzursuz etmeye başlamıştı. Uzun zamandır hem inat hem de sabır ile bekliyordum. Hatta anlık bir karar ile satmaktan vazgeçip hedef 2023 mottosu ile takibe devam etmeyi düşünüyorum. Neden bir ETH gibi olmasın ki..
Sizde XRP var mı? Durumlar nasıl?