Malum gündemde bi konu var adına dahi anmak istemiyorum ancak kripto paralara geriye dönük vergi incelemesi için borsalardan bilgi talebi olmuş. Yerel borsalarda bilgi paylaşımı olmak zorunda ki çoğu gizlilik sözleşmesinde kanunsal kapsamda bilgilerin paylaşılacağı yazıyor. Gerçekten bu olay gerçekleşirse Yerel borsaların işlem hacminin ve kazancının neredeyse biteceği görüşündeyim. Siz neler düşünüyorsunuz?
Edit:

