Konu
Yerel Borsalar Bitti (mi) ?
01-04-2021, 17:52:59
#4
bdemiraki
Yerel borsayı zaten kullanan mı var mıydı? Hacim yok, yüksek fiyat hareketlerinde kitlenme oluyormuş. Yani ben hiç kullanmadım.