bence biter bitse bile escrow sistemler devam eder forumlarda alım satım devam eder.
işi bilenlere bitmez yani hocam

2017 de escrow sistem koymuştum r10'a vergi gelir coinlere diye bakalım rağbet olursa tekrar bir konu açıp satışa başlarız inşallah
edit:
şuan satoshiturk'te soğuk cüzdan bulunmakta ve üyeler birbirlerine transferler gerçekleştirebilmektedir.
paralarını istedikleri borsaya veya her hangi bir yere çekebilmektedir veya forumda bir kullanıcıya boradan direk bitcoin gönderebilmektedir.
bitcoin ile konu alım satımına kadar mevcuttur.
kısacası vergi sistemi gelse bile bazı şeyler önelenecek gibi değillerdir.
hindistanda Kripto para yasaklandı adamlar gitti camiide maden yaptılar.