• 30-03-2021, 09:35:30
    #1
    Merhabalar , son günlerde bir bitexen girişimi olan EXENPAY adlı token bir gecede 2000x yaptı. Tek listelendiği yer Bitexen ve şikayet var üzerinde paranın alınamadığına dair yazılar var. Ne oluyor ne bitiyor?
  • 30-03-2021, 09:43:32
    #2
    En büyük sıtratejileri zaten bu önce seni gaza getirir sonra cebinde 5 kuruş kalmaz
  • 30-03-2021, 09:45:55
    #3
    Borsa sıralamasında 230. sırada olan bir yerde işlem yapmak her türlü sıkıntı. Türk markası olsa bile sıkıntı.

    Şikayetvarda okudum yarı yarıya komisyon kesilmiş ve minimum çekim yüksek olduğundan paraları içeride kalmış galiba. Kimse sıkıntı çekmez inşallah bir ders olsun en azından ilk 50`de ki borsalarda işlem yapılmalı.
  • 30-03-2021, 09:48:29
    #4
    AvangeQuick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En büyük sıtratejileri zaten bu önce seni gaza getirir sonra cebinde 5 kuruş kalmaz
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borsa sıralamasında 230. sırada olan bir yerde işlem yapmak her türlü sıkıntı. Türk markası olsa bile sıkıntı.

    Şikayetvarda okudum yarı yarıya komisyon kesilmiş ve minimum çekim yüksek olduğundan paraları içeride kalmış galiba. Kimse sıkıntı çekmez inşallah bir ders olsun en azından ilk 50`de ki borsalarda işlem yapılmalı.
    Bitci falan da güven vermiyor. Paribu sürekli çöküyor. Ben sadece huobi ve binancedan işlem yapıyorum
  • 30-03-2021, 10:22:55
    #5
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bitci falan da güven vermiyor. Paribu sürekli çöküyor. Ben sadece huobi ve binancedan işlem yapıyorum
    Hocam bitci bugune kadar güven vermiyordu bana. Ama 2 gün sonra kendi koininin 49. Sırada olan xt exchange uzerinden listeleneceğini açıkladı. Güzel başlangıçlar
  • 30-03-2021, 11:15:21
    #6
    Bu tamamen borsa işi. Ben 8binde iken satın aldım 19750'de sattım parayıda bankama çektim. Bump olduğunu zaten herkes biliyordu.