EXENP Kandırıyor mu?
5
●191
- 30-03-2021, 09:43:32En büyük sıtratejileri zaten bu önce seni gaza getirir sonra cebinde 5 kuruş kalmaz
- 30-03-2021, 09:45:55Borsa sıralamasında 230. sırada olan bir yerde işlem yapmak her türlü sıkıntı. Türk markası olsa bile sıkıntı.
Şikayetvarda okudum yarı yarıya komisyon kesilmiş ve minimum çekim yüksek olduğundan paraları içeride kalmış galiba. Kimse sıkıntı çekmez inşallah bir ders olsun en azından ilk 50`de ki borsalarda işlem yapılmalı. - 30-03-2021, 09:48:29AvangeQuick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBitci falan da güven vermiyor. Paribu sürekli çöküyor. Ben sadece huobi ve binancedan işlem yapıyorumParamedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-03-2021, 10:22:55Hocam bitci bugune kadar güven vermiyordu bana. Ama 2 gün sonra kendi koininin 49. Sırada olan xt exchange uzerinden listeleneceğini açıkladı. Güzel başlangıçlarbakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-03-2021, 11:15:21Bu tamamen borsa işi. Ben 8binde iken satın aldım 19750'de sattım parayıda bankama çektim. Bump olduğunu zaten herkes biliyordu.