Bitci falan da güven vermiyor. Paribu sürekli çöküyor. Ben sadece huobi ve binancedan işlem yapıyorum
Hocam bitci bugune kadar güven vermiyordu bana. Ama 2 gün sonra kendi koininin 49. Sırada olan xt exchange uzerinden listeleneceğini açıkladı. Güzel başlangıçlar