Borsa sıralamasında 230. sırada olan bir yerde işlem yapmak her türlü sıkıntı. Türk markası olsa bile sıkıntı.

Şikayetvarda okudum yarı yarıya komisyon kesilmiş ve minimum çekim yüksek olduğundan paraları içeride kalmış galiba. Kimse sıkıntı çekmez inşallah bir ders olsun en azından ilk 50`de ki borsalarda işlem yapılmalı.