• 15-03-2021, 13:02:35
    #19
    Borsa marketlerde limit stop limit al kısmı bunun için var. Sen zararını hesaplayıp bir tutar giriyorsun eğer coin düşüşte ise ve o fiyata geldiyse otomatik bozuyor fazla zarar görmeden sorun çözülüyor.

    Tavsiyem, rahat bir insan değilseniz borsa sizi çok kötü etkiler bunun bilincinde girilmesinde fayda var.
  • 15-03-2021, 13:08:37
    #20
    Alice takip ediyordum unutmuşum bu sabah çıkacağını gördüğümde iş işten geçti
  • 15-03-2021, 13:11:25
    #21
    left adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borsa marketlerde limit stop limit al kısmı bunun için var. Sen zararını hesaplayıp bir tutar giriyorsun eğer coin düşüşte ise ve o fiyata geldiyse otomatik bozuyor fazla zarar görmeden sorun çözülüyor.

    Tavsiyem, rahat bir insan değilseniz borsa sizi çok kötü etkiler bunun bilincinde girilmesinde fayda var.
    hocam stopsuz tek işlemim yok alış emri verdim aldı düştü sanıyesinde yani yapılabilecek hiç bir şey yoktu malesef
  • 15-03-2021, 13:14:13
    #22
    Dishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam stopsuz tek işlemim yok alış emri verdim aldı düştü sanıyesinde yani yapılabilecek hiç bir şey yoktu malesef
    Zarar ettikten sonra acele etmeden yükselmesini beklemen en mantıklısı. sağlık olsun, umarım tekrar kazanca dönersin.
  • 15-03-2021, 13:16:46
    #23
    Dishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam stopsuz tek işlemim yok alış emri verdim aldı düştü sanıyesinde yani yapılabilecek hiç bir şey yoktu malesef
    Hocam Cake' e bak .
  • 15-03-2021, 13:20:52
    #24
    left adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zarar ettikten sonra acele etmeden yükselmesini beklemen en mantıklısı. sağlık olsun, umarım tekrar kazanca dönersin.
    hocam bekledikçe düştü düştükçe bekledim sattım daha da düştü büyük parayla oynadık risk alamadık sattım
  • 15-03-2021, 13:26:47
    #25
    Borsa ticaret değildir hocam.
  • 15-03-2021, 13:30:20
    #26
    Geçmiş olsun YTD
  • 15-03-2021, 14:22:40
    #27
    Dishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Psikolojim bozulmuş olabilir ciddi şekilde kötüyüm.. Balinaların yemi olduk ayak üstü. Hırsla ticaret yapmayın arkadaşlar. Kendinizi Zeki zannetmeyin 3-5 kar için 3000-5000 zarar etmeyin.
    Bunu benzer bir konuya yazmıştım. Buraya da ekleyeyim.

    Kişisel haritam.

    - Kar ve zarar limiti belirleme. Stop loss
    - Destekli alım ( Sermaye= /25/ /50/ /25/)
    - Analizci denen arkadaşları takip etmemek.(1 kazanir 5 kaybedersin)
    -Kimsenin coin almadığı zamanlar alır. Alıcılar arttıgı zaman satarım.
    -Elon melon dinlememek.