• 16-03-2021, 09:29:43
    #46
    bende hızlı giden trene bindim geçenlerde. 2,85 dolardan toplam 20.000 tl lik. yarım saat sonra 3,05 e çıktı . sonra derhal düşmeye başladı. 2 saat sonra 2,60 a düştü. bi anda 2000 liram buhar oldu. gece 3e kadar bekledim. uyku falan hak getire. 2,86 olunca sattım. ertesi günü baktım 2,40 a düşmüş. oh be dedim çok ucuz yırttım. salaklığıma doymayayım böyle bişi yaparsam 2 olsun falan dedim. şu an itibariyle aradan 10 gün falan geçti. bu coin şu anda 6 dolar
  • 16-03-2021, 11:00:43
    #47
    Ragnarok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aliceyi 15 centten aldım desem bana kızar mısınız ?
    16 cent'den satmadin umarim
  • 16-03-2021, 11:01:09
    #48
    Dishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Psikolojim bozulmuş olabilir ciddi şekilde kötüyüm.. Balinaların yemi olduk ayak üstü. Hırsla ticaret yapmayın arkadaşlar. Kendinizi Zeki zannetmeyin 3-5 kar için 3000-5000 zarar etmeyin.
    gecmish olsun hocam
  • 16-03-2021, 12:33:34
    #49
    MeMoLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gecmish olsun hocam
    Memoş oynuyon mu sende bi tüyo ver la
  • 16-03-2021, 12:57:42
    #50
    1-1,5 ay kadar önce bi pump grubunda ilk kez bi süreci test edeyim dedim. ne 1 dakikası 30 saniyede 12k zarar etmiştim. coin adı verildiğinde girdim ama biz elle işlemi yapana dek adamlar botlarla çoktan yükseltip patlatmıştı. 20k satlarda aldığımızı 4400 e anca satabilmiştik. ha zararı tekrar çıkardım kendi sistemlerimle ama bilmediğin ortama atlamıcakmışsın sözünü de tasdiklemiş olduk.
  • 16-03-2021, 13:02:13
    #51
    Dishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Psikolojim bozulmuş olabilir ciddi şekilde kötüyüm.. Balinaların yemi olduk ayak üstü. Hırsla ticaret yapmayın arkadaşlar. Kendinizi Zeki zannetmeyin 3-5 kar için 3000-5000 zarar etmeyin.
    2017 yılında kaldıraç ta 300 bitcoin kaybettim, hayatta hiç birşey sağlığından önemli değil. tüm grafik ve indikatörler yükselme sinyali verirken mal 5de 1 fiyatına düştü rekt oldum. Sen erken farkına vermişsin Sistemin, balinaların sana karşı oynadığını eğer margin trade veya leverage yapıyorsan stopları patlatıyorlar, kaybetmeme şansın yok. ama trade yapıyorsan ve sağlam coinlerdeysen sabırlı ol + ya geçersin.